Kvällen bestod av...

att ligga i sängen framför favoritserierna One Tree Hill och Gossip Girl :) Jag får ju självklart inte glömma Prison Break men för tillfället väntar jag på nya avsnitt! Jag skulle egentligen plugga idag men krafterna tog slut på mattelektionen idag. Satte mig en stund förut och försökte klura ut uppgifterna men jag blev bara arg så istället för att riskera att slita böckerna i stycken gick jag därifrån. Varför låta några dumma mattetal förstöra kvällen liksom?
Ikväll ska jag försöka att inte lägga mig alltför sent så jag är uppvilad inför orienteringen imorgon. Haha nu fick jag det att låta som om jag verkligen kommer gå in för det men ärligt talat är jag bara glad om vi hittar ett fåtal kontroller. Räckte ju att se hur det gick idag om man säger så. Nej, nu ska jag inte uppehålla er längre. Säger godnatt till er nu! :)


Kommentarer
Lottiiizz

*Naw*, tack så jätte mkt :) Måste bara säga att jag tycker att du är jätte söt!!



Jodå, med mig är det ganska bra :) Ska snart hoppa i säng.. ny jobbe-dag imorron! Hoppas att du har haft en bra dag?

2008-09-23 @ 22:51:45
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
JENNA

tack för din fina kommentar. den värmde! kram!

2008-09-23 @ 22:52:27
URL: http://gucciime.blogg.se/
mippi

Åhh One tree hill & Gossip girl <3 jag skall se de nyaste av Gossip Girl idag :D kan inte vänta tills dom kommer på svensk tv!!

2008-09-24 @ 18:00:56
URL: http://mippi.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0