Inlägg sådär på morgonkvisten

Då var man tillbaka från skolan igen, dessa håltimmar säger jag bara... Speciellt på fredagar då jag bara har engelska på morgonen sen ska jag inte ha Textkommunikation förrän 12.20, vilket innebär tre timmars håltimma. Hade det varit förra året hade jag struntat i den engelskalektionen, men nu har jag gett mig fan på att hålla 0 % på frånvaropappret ett bra tag framöver. Det gäller bara att bestämma sig för något, så gör man det. Svårare än så är det inte.

Härligt med fredag igen, dock inga planer inför kvällen. Swania låter inte så lockande, det är krogen som gäller eller också ingenting! Och ja, här hemma i Trollhättan lär det inte bli någon krogrunda för min del på några månader. Får satsa på Rockbaren i Gbg med Amanda istället ;)
Sitter och lyssnar på Chester See - God damn you´re beautiful. En del låtar sätter sig verkligen, den är så vacker. Nu ska jag lämna bloggen en stund, uppdaterar senare. 

Hoppas ni får en trevlig helg, vart ni än hamnar!



Kommentarer
Brunetten Sanna E

Ja det e jätte intressant, när man jobbar nätter så sover hon ju så då jobbar man mer med omvårdnad än som assistent.

Vi har högre ansvar än ambulanspersonal och läkare så det är en häftig känsla att veta att man är grym på att rädda hennes liv :p



Har bott här sen i julas, fick jobbet strax därefter :)

2008-09-12 @ 11:26:06
URL: http://sannornas.blogg.se/
Brunetten Sanna E

det är det som gör ett jobb roligt :D

man känner sig så proffsig lixom.



vad vill du jobba med då?

2008-09-12 @ 12:05:03
URL: http://sannornas.blogg.se/
ATTLIGGA

Det hoppas jag också. Tack så mycket.

2008-09-12 @ 13:24:54
URL: http://attligga.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0