I väntan på debatt!

Jag har ändrat mig, det finns nog en positiv sak med håltimmar. Man får tid över till shopping! Idag orkade jag inte åka hem så jag tog en runda i stan istället, till min lycka fann jag tre reaplagg på Gina Tricot, jag är grym på att fynda! :D Bilder kommer kanske i eftermiddag.

Och jag blev glatt överraskad när jag såg hur de gjort om Lindex och byggt en sminkavdelning, men roligast av allt - vem fann jag inte mitt i sminkandet om inte Mia Mörner? :D
Oj, vad längesen det var jag träffade på henne så hon tog en paus från sminkandet och ägnade en pratstund med mig istället.

Innan jag åkte tillbaka till skolan igen gick jag till djuraffären Fidos, jag är i desperat behov av en rosa sele! Vart finner man en sådan?! Jag har verkligen bestämt mig för att köpa en rosa sele till Nikita, det skulle vara så sött!
Om 50 minuter är det dags för min grupps debatt som handlar om abort. Jag och Silvia är för abort och ska debattera mot två pojkar som är mot abort. Vi ska knäcka dom så hårt ;)
Nu måste jag öva in argumenten lite bättre. Vi hörs sen!


Kommentarer
Sanna

Tack så mycket =)

2008-09-25 @ 13:14:26
URL: http://sannakumlins.blogg.se/
Bea

hehe japp, älskar shopping :) haft en bra dag?

2008-09-25 @ 15:13:00
URL: http://beaa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0