Happy day!

På grund av de nya ettorna som är ute på någon friluftsdag slapp vi undan både idrott och matte, yes! Slutade för en timme sen och i vanliga fall går vi fram till 16.00, så idag är en bra dag! :) Frågan är bara vad man ska hitta på nu då när alla andra är i skolan... Äsch, jag är ledig så det spelar inte så stor roll. Nu har jag tid över åt att rensa klart min garderob. Har slängt och skänkt bort otroligt mycket kläder så jag ska få plats att fylla den med mina nya inköp. Var lite svårt att få in det förut då den var proppfull med gamla kläder som jag aldrig använder. Tog bara upp onödig plats. Kanske ska ta och överraska mamma och pappa med att städa lite också, samt diska. Då blir det glada miner när dom kommer hem från jobbet :) På tal om jobb, nu har jag ringt och pratat med chefen på posten där min kompis Johanna jobbar och förhoppningsvis kanske jag också får jobb där. Han skulle höra av sig innan fredag om det fanns något, så nu är det bara att vänta och hoppas! En extra inkomst skulle verkligen inte sitta dumt just nu. Nu ska jag gå och fixa i ordning lite sen ska jag belöna mig med att se på Sex and the city.

Hoppas ni har en bra dag!




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0