Grattis!

Idag fyller Danne pojken 20 år, grattis! :D Hoppas du får en riktigt bra födelsedag! Tiden bara flyger iväg, det känns som det var igår du tog studenten och jag gick ur högstadiet. Fan vad roligt vi hade! Det är värt en nostalgiresa. Det var sommarens varmaste dag och staden var fylld med överlyckliga studenter. Jag hittade dig till slut bland din familj och allt annat folk vid alla "BF3A" skyltar. Sen var det dags att gå ner mot stan och se när dom släppte på fallen för studenterna. Kan inte beskriva hur sjukt varmt det var, stackars pojkar som gick runt i svarta kavajer, byxor och skor. Efter en stund åkte vi hem till Danne och började festa och jag fick träffa tjocka släkten för första gången. Fan vad sköna dom var! Stockholmare ;)  Haha och alla som tog förgivet att vi var tillsammans. Din pappa var först fram med champagnen, det blev en hel del glas som tömdes :p Kvällen avslutades i stan och det var underbart skoj! På tal om skoj - Lilla Edet festivalen. Vilka minnen säger jag bara!  

Med detta vill jag bara önska dig grattis än en gång Danne :)

   


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0