Grannfejd!

Nej, nu får det vara nog! Jag är besviken. Partygrannen som jag tagit för givet vara en riktig snygging ser tydligen ut som Ringaren i Notre Dame har min bror konstaterat (om det nu är han). Eftersom det flyttar folk ut och in i det här huset hela tiden har jag svårt att hålla reda på om det överhuvudtaget finns någon i detta huset som jag bör ha koll på? Mycket tveksamt. Hur som helst så håller väggarna på att rasa ihop för tillfället då grannen ovanför startat ett litet party med sina Ringaren i Notre Dame-kompisar. Om han nu inte är ensam, skulle inte förvåna mig. I verkliga livet var ju Ringaren i Notre Dame en ensam typ. Blev ett jävla tjat om den filuren nu, men men! Oj, nu tycktes jag höra lite vrålande där uppifrån.
Hoppet är tillbaka
, han kanske känner någon pudding! Okej, förmodligen inte... Åh, detta är frustrerande, det är fredag kväll och min fula granne lockar med fest! Men nej, jag ska hålla mig inne ikväll. Ska upp och övningsköra imorgon om jag ska ta körkortet när jag fyllt 18.
Nu ska jag avsluta detta inlägg innan jag skriver något opassande.

Hoppas ni har det roligt, med era grannar, eller vilka ni än är med! ;)




Kommentarer
LITTLE MISS LOUISE

Hej!

Jag undrar om du tycker att jag ska byta bloggnamn eller inte, är det för jobbigt att skriva mitt långa nuvarande? Snälla snälla hjälp mig! Isf skulle det vara : Littlelouise / Louisec / Lolloc. Tack så jätte mycket i förhand!

2008-09-12 @ 21:55:53
URL: http://littlemisslouise.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0