Godnatt :)

Godkväll kära läsare! Idag har jag fått ordning lite på pluggandet men mycket återstår. Har nyss sett klart på den nya serien "Oskyldigt dömd" som gick på 4an ikväll. Någon mer som såg den? Den var bra och jag ycker det är så klockrent att Persbrandt är med! :D Då har man ännu en serie att följa med andra ord.
Nej, om man skulle försöka lägga sig tidigt idag. Är fortfarande ganska seg efter orienteringen, vi sprang/gick säkerligen minst 1 mil allt som allt. Det är inte dåligt!
Men nu avrundar jag och säger godnatt till er folket. Sov sött!







Kommentarer
Brunetten Sanna E

heej smulan! nu e jag hemma ige :D

Hoppas att du har klarat dig fint utan mig. haha

2008-09-25 @ 00:55:42
URL: http://sannornas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0