"God"morgon

En sån här morgon vill man inget hellre än att ligga kvar under täcket. Det är kallt, det ösregnar, jag är trött, humöret är på bott. Yes, vilken "bra" dag det här kommer bli! Och snart måste jag ge mig ut i regnet för att gå på en enda lektion, sen ska jag hem igen eftersom jag har en lång håltimma som vanligt. Har heller inte planerat något för ikväll heller, kanske bio, det är i alla fall perfekt bio-väder. Men tror inte sällskapet är så sugna på att se "Mamma Mia" som jag vill se :p Någon som sett den förresten? Kan vara bra och veta om den är värd att se. Haha, stackars brylling som ska stå i kiosken hela helgen. Lär inte bli många glassar sålda där. Får väl ta och cykla ner till henne om det slutar regna och göra henne sällskap. Minns själv när jag stod där utan kunder i sånt här väder. Något tråkigt! Men men, nu måste jag göra mig i ordning.

Ha en bra dag så länge!





Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0