För skojs skull?

MIN KLÄDSTIL: Beror helt och hållet på vilket tillfälle! Så det varierar :)
MINA FAVORITDESIGNERS/MÄRKEN
: HM & Gina Tricot
KLÄDBUDGET VARJE MÅNAD: Varierar kraftigt men kanske 500
MIN STILIKON: Ingen, följer helt enkelt mig själv
MITT MODEMÅSTE I HÖST: En snygg kappa
MIN VÄRSTA MODEMISS: Randigt
MITT VÄRSTA KLÄDMINNE: Ingen aning
MITT BÄSTA KÖP: Har alldeles för många, kan inte välja!
MITT SÄMSTA KÖP: Ett par jeans jag trivdes i en dag
MITT FAVORITPLAGG: Kan inte bestämma mig...
MINA FAVORITSKOR:  Ett par svarta stövlar m. liten klack från Wedins
MINA FAVORITJEANS: Mina senaste svarta jeans!
MITT DYRASTE PLAGG:  Jacka
MITT SMYCKESSKRIN: Alla mina örhängen :)





Kommentarer
Julia

härliga svar :)

2008-09-23 @ 20:27:26
URL: http://jsomijulia.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0