Efter en lång skoldag...

är jag äntligen hemma igen! Avskyr dessa tisdagar, känns som att de aldrig tar slut. Morgonen började som vanligt i en sal utan värme där vi skulle se klart den dåliga filmen och inte nog med det, sen skulle vi gå igenom hela så Freddie stod en bra stund och spolade fram och tillbaka på den. Sen fick vi börja rita upp vårat bildmanus för nästa gång ska vi själva spela in film, det kommer nog bli bra!
Imorgon ska vi ut i skogen och orientera, bli inte förvånade om jag inte kommer tillbaka på ett bra tag, lär gå vilse ett antal gånger. Som tur är ska jag vara med Hanna som kan den skogen men tvivlar starkt på att vi kommer hitta särskilt många kontroller av de 30 som är utsatta. Såg ju bara hur det gick på idrotten idag när vi skulle öva, haha vilket skämt! Gick åt helvete snarare... Men men, bara en insats att pallra sig dit på morgonen enligt mig!
Nu ska jag ta och äta något, skriver mer senare! Ha det bra så länge!


Kommentarer
Bea

haha jaa men jag vet! haha jag kommer börja garva när jag ser dom där mammorna idag igen :P ahha ska köra över deras ungar..:P

2008-09-23 @ 16:42:03
URL: http://beaa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0