Dagens önskan...

Att min broder Olov skaffar sig en blogg och börjar skriva så det bara rasslar om det. Han är en väldigt bra snackare, så låt oss se om han är en bra skrivare? Dock har jag väl redan svar på tal, men en liten utmaning skadar väl aldrig? Eftersom han är den mest nyfikna person jag vet om och smygläser en del bloggar och följer till punkt och pricka skulle det vara roligt att kunna göra samma sak gentemot honom. Han brukar ju hålla inne en hel del roliga samt störda kommentarer och historier. Bäst av allt är väl att man aldrig slutar förvånas över vad han kastar ur sig. Ni som inte träffat på eller festat med min bror har fanimej aldrig skrattat på riktigt. Det är bara att höra vad alla mina kompisar har för åsikter om honom och hans sätt. Nu vet jag att han kommer sitta och läsa om det här inlägget ett antal gånger och fundera över vad mina kompisar sagt. Bara en tidsfråga innan han ringer eller skriver till mig och frågar. Nu är du bra nöjd va, ett helt inlägg tillägnat dig ;) Låt oss se om han antar utmaningen eller om det blir precis vad jag tänkt "Inget för mig". Jag kan min broder utan och innan, precis som syskon ska vara.

But we are one of a cind.


 

   





Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0