Beslutsångest!

Sådär, då har man hunnit äta idag också. Var ingen vidare god mat i skolan så jag åkte till stan istället och gjorde lite ärenden + shopping. Idag inhandlade jag ett par skor (igen). Ja, jag erkänner väl - jag är beroende av skor. Dessutom blev det ett armband och en bh. Okej, jag är väl beroende av underkläder också. Men vad gör man inte för dessa underbara plagg? Dessvärre kommer jag vara pank i en månad framöver nu, tyck synd om mig - tack. Snart måste jag ta fram matteboken och försöka plugga lite, önska mig lycka till. Lär behövas!

Som ni märker har jag inte skrivit något om träning, matcher eller sådant. Anledningen är att jag slutat spela i TFK, och ska gå över till min gamla klubb igen. OM, jag nu inte gör såhär istället. Återgår till friidrotten igen. Jag har beslutsångest över detta. Vet inte riktigt vad jag ska göra än. Bäst vore om jag kunde göra både och, som förr i tiden då jag var väldigt aktiv i båda idrotterna. Tyvärr så går inte det nu när man kommer upp i åldern. Det blir till att välja. Och jag valde fotbollen. Jag vet inte om jag ångrar det idag, för egentligen passar jag bäst för en individuell idrott, så som friidrott. Jag kommer överväga detta beslutet ett tag, och testa på friidrotten igen och se hur det känns. Hoppas jag kommer fram till något snart.

Nu ska jag duscha! Ha en bra dag! :)


 


Kommentarer
Söderlund

Mycket möjligt :)

Jag har faktiskt missat filmen.

Men ska läsa boken iaf! :)

2008-09-01 @ 17:37:37
URL: http://ventux.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0