Vet ni vad?

Jag är äntligen frisk!!
Det är en sån lättnad, jag kan äntligen göra något!
Idag har jag bara vilat ut mig för att inte riskera att hamna i samma tillstånd igen. Låg i sängen ett bra tag innan jag gick upp. Dessutom fick jag reda på att man skulle ställa bak klockan en timme så då blev jag extra glad av att veta att jag kunde ligga och dra mig en timme till.

Ikväll har jag städat rummet lite så nu ser det ut som det ska igen. Försökte sätta igång med pluggandet men jag avslutade det lika fort som jag började. Tro det eller ej, men jag ska till skolan imorgon. På höstlovet!? tänker ni. Men ja, vill man lyckas här i livet får man offra en del. Haha, jag lyckas alltid låta lika dramatisk. Men ja, det gäller faktiskt ett viktigt matteprov så jag hoppas verkligen att min mattelärare är där.
Det var väl vad jag hade att komma med idag.
Imorgon ska jag ut för första gången på länge :)

Ha en trevlig söndagkväll!



Kommentarer
Brunetten Sanna E

VIlken tur du har att du blev frisk så fort gumman!

Jag blev aldrig sjuk. TRor nog att jag sov och åt dåligt igår :(

Idag mår jag mycket bättre!

2008-10-27 @ 12:39:57
URL: http://sannornas.blogg.se/
Anonym

hehe skönt att du är frisk!! Gick provet bra??

2008-10-28 @ 09:45:04
Jenny

Va skönt att du är frisk!! Gick provet bra?

2008-10-28 @ 09:45:24
URL: http://yeahnysliv.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0