V.41

Nedräkningen kan börja!
Endast 3 v. kvar till höstlovet, det ska bli så otroligt skönt så det går inte att beskriva! Förhoppningsvis blir det Stockholm men eftersom ingenting är säkert än så spelar jag med öppna kort.

Jag är fortfarande sjuk, var på vårdcentralen i morse för att se vart problemet ligger men som vanligt hittar dom inget, jag blir så frustrerad! Det är ju något som är fel eftersom det varit såhär över 1 v. nu plus att jag mår skit. Det var tydligen inte halsfluss eftersom man inte ska hosta och vara förkyld samtidigt som jag är. Borde inte min sjukdom klassas som värre då?
Alltså... GE MIG PENICILLIN?!

Jag är på lite bättre humör nu för jag ska jobba extra ikväll istället för Johanna eftersom hon är sjuk. Okej, visserligen är jag också det, men vad fan... PENGAR! :) Det tackar man gärna inte nej till. Nu ska jag försöka plugga lite så man har någon chans att göra bra ifrån sig på det kommande provet. Hoppas ni har en bra måndag!



Kommentarer
Nikolina

tack för din åsikt söta du :)

2008-10-06 @ 13:12:59
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Brunetten Sanna E

fortfarande sjuk stumpan? :(

2008-10-06 @ 13:13:45
URL: http://sannornas.blogg.se/
Brunetten Sanna E

tack smulan!

trist att vara sjuk ju :(



Om du hostar mycket kan du gå till apoteket och köpa tabletter som heter Noskapin. Världens bästa taletter mot hosta!

2008-10-06 @ 13:35:47
URL: http://sannornas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0