Inflyttningsfest!

Vilken jävla kväll det blev! Helt sjukt... Jag ska försöka förklara det som finns kvar i minnet.

Först var det inflyttningsfest i Vänersborg hos Emelie och där drog vi minsann igång tidigt. Tiden gick och det rullade bara in mer och mer folk, till slut var hela lägenheten full. Stämningen var på topp och alla var trevliga, glada och fulla. Underbart med nytt folk! Vid 23-tiden skulle i stort sett alla som befann sig i lägenheten åka till Trollhättan och gå på krogen. En stund blev det lite oroväckande för min del då jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Jag menar, kvällen kunde ju absolut inte sluta så tidigt. Det vill jag lova att den inte gjorde heller!

Jag drog vidare med Niklas, Patrik och hans ragg hem till honom och festade vidare. Medan Patrik och hon satt och spelade Guitar Hero tog jag och Niklas för oss av alla sprit som stod i köket. Det var rena rama baren och vi hällde i oss av alla möjliga olika sorter. Därefter var det dags att dra vidare igen, jag och Niklas gick hem till Jocke och partyt fortsatte med massa nytt folk. Efter detta är det ganska suddigt men minns att jag lyckades hålla igång till fyra, fem tiden innan jag däckade. Tydligen så hade vi varit hemma hos Niklas en sväng också men detta har jag inget minne av.

Kort och gott - Det var en riktigt trevlig kväll!



      



Kommentarer
isabel

jaa så kanske det var, halloweenfest var det ju (i)

haha ^^

2008-10-12 @ 14:50:56
URL: http://isabelrebeccca.blogg.se/
Lottiiizz

Du ser ut o ha haft en jätte trevlig kväll ju :D Hoppas att allt e fint med dig idag snäckan?

2008-10-12 @ 18:02:42
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Emelie

hihi ja man får tacka för igår det blev en riktigt lyckad kväll;)

2008-10-12 @ 19:54:30
URL: http://grandtheft.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0