Söndagen

Jag känner att jag börjar bli lite bättre, eller så inbillar jag mig bara? Hoppas inte det är så!
Jag har i alla fall bestämt mig för att jag ska till skolan imorgon. Trött på att bara ligga inne, bara en tidsfråga innan jag börjar klättra på väggarna, bokstavligt talat.
Idag har jag fått gjort min uppgift i historia som P-A gav mig glatt. Skönt att ha den understökad. Ikväll har jag även kopplat in min nya skärm och jag älskar den redan :) Alltid skönt med något nytt. Annars har det inte hänt mycket idag, jag menar, vad kan hända? Det är söndag och jag är sjuk. Nu ska jag ta och skriva ett inlägg i kategorin "Känslor & tankar". Håll utkik senare!

Ha en fortsatt trevlig kväll!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0