Kaos

Hej folket.
Såhär är läget. Jag är fortfarande sjuk och det känns som jag befinner mig i helvetet. Blir jag inte bättre över natten måste jag tillbaka till sjukhuset imorgon. Jag vill inte! Fan vad jobbigt det här är. Inte kunnat äta sen i lördags och jag kan knappt dricka. Väteskebrist, javisst liksom...
Känns som jag hamnar efter mer och mer i skolan för var minut som går. Speciellt när det gäller fotolektionerna. Fattar inte hur jag ska hinna bli klar med framkallningen. Och matten ska vi inte tala om, prov direkt efter lovet och jag missar genomgångarna den här veckan.
IG here I come! Nej, jag känner ingen positiv energi överhuvudtaget nu. Allt är bara jobbigt.

Hoppas i alla fall att ni har det bra kära läsare!



Kommentarer
L o t t i i i z z

Usch hoppas att du blir bättre snart snäckan :( Krya på dig!! Kram

2008-10-21 @ 11:38:11
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0