Jag har saknat er!

Hej på er mina kära läsare!

Jag ber om ursäkt för dåligt uppdaterande men har haft fullt upp med annat. Bland annat var jag på "kalas" igår eftersom Thony fyllde 23, grattis än en gång! Där bjöds det på smarrig smörgåstårta och tårta efter det, snacka om mättande!
Sen kom Lina och Daniel förbi en stund :)  

Idag hade jag sovmorgon men kunde dessvärre inte utnyttja den till fullo då jag hade fullt upp med att försöka vakna upp från mina mardrömmar.
Som tur var hade jag bara två lektioner idag, mer hade jag nog inte orkat med känns det som. Nu är jag i alla fall hemma och har tagit en varm dusch, det behövdes efter det iskalla regnet som öst ner på mig!

Ikväll blir det jobb så nu ska jag lägga mig och ladda upp genom att se på Andra Avenyn som jag missat. Jag och några i klassen hade en diskussion om den igår om jag inte minns fel och vi alla kom fram till vilken jävla B-serie det verkligen är men ändå måste man fortsätta följa den då den har en viss charm. Trots allt ligger Göteborg en varmt om hjärtat där den är inspelad :)

Någon mer som följer serien?



Kommentarer
cammie

tråkigt att behöva jobba en sådan fin onsdag, hehe. Vad jobbar du med??

2008-10-15 @ 16:46:26
URL: http://silverkiss.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0