Inkompetenta läkare!

Börjar bli väldigt trött på det här nu. Har skickats fram och tillbaka bland ett antal olika läkare sen i lördags och ingen verkar kunna få mig bra! Senast ikväll var jag iväg igen och gjorde massa tester. Fick smärtstillande tabletter plus någon spruta med gel i som ska lindra halsen. Tabletterna hjälpte inte det minsta, gelen ska jag ta om en stund.
Tvivlar starkt på att den skulle hjälpa.

Imorgon ska mamma ringa min ordinarie läkare igen för att se om jag måste läggas in på sjukhus eller inte. Jag vill bara bli frisk! Känns som jag skrivit det ett antal gånger men smärtan är verkligen olidlig. Vilket perfekt höstlov det här kommer bli om sjukdomen inte släpper snart. Körtelfeber har ju en tendens att kunna sitta i en lång tid. Nu måste jag se om den där sprutan hjälper för jag har så sjukt ont! Sen ska jag lägga mig och se på film för det är omöjligt att sova. Tack för filmtipsen Liene!

Hoppas ni är friska och mår bra!



Kommentarer
N A T A S C H A

ska låna den imon ! haha läslus e ja :P

2008-10-22 @ 22:34:25
URL: http://taschaa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0