Ben & Jerry´s <3

Ikväll mina kära vänner gjorde jag som så många tipsat om och sagt åt mig att göra. Köpa Ben & Jerry´s glass. Oh god damn it vad delikat den var!
Citerar en tjej på jobbet: "Ben & Jerry´s är bättre än 10 orgasmer i rad" haha ;)
Eftersom jag älskar choklad köpte jag Chocolate Fudge Brownie. Dom har ju så sjukt många sorter så man vet inte vad man ska välja. Men den var underbart god!

Ikväll bestämde jag mig äntligen för att börja träna. Dessvärre blir det inte fotboll än på ett tag som planerat på grund av att dom självklart tränar när jag jobbar. Frustrerande! Jag längtar efter att få spela igen. Men för att bygga upp en bra grund fram tills dess ska jag börja motionssimma, vilket är otroligt bra träning. Drar igång så fort jag blivit frisk! :)
Nu ska jag slå mig till ro med mina skolböcker.

Hoppas ni har en trevlig kväll!






Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0