Äntligen paus

Idag har det varit fullt upp med skola, pluggande och jobb! Ja, ni hör ju. Inte en enda minut ledigt. Men nu har jag äntligen lite tid över åt bloggandet.
Kom precis hem från jobbet, det gick bra, var ganska lugnt idag.

Inatt kommer äntligen Johanna hem från Tunisien!
Hoppas inte hon är alltför brun, då vill jag inte vara i närheten av henne...

Ser fram emot helgen!
På fredag blir det avskedsfest på Swania för Majkie som ska flytta till Egypten. Lördagsplanerna får man väl börja smida lite lätt snart. Måste verkligen göra mig av med alla överskottsenergi i helgen som jag samlade på mig förra helgen då jag låg inne och var sjuk. Fortfarande inte frisk men har i alla fall ingen feber längre.
Nu väntar pluggandet igen, som sagt... Inte en enda ledig stund. Jobbigt, jobbigt!
Höstlovet är efterlängtat.

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0