Vem älskar inte fredagar?

Speciellt när man hör att Jan är på väg att avsluta lektionen vilket innebär att man rusar ut genom dörren och inser att det äntligen är helg! Idag hade vi sådan tur att han lät oss gå redan 13.30 när vi egentligen skulle slutat nu. Underbart!
Ikväll åker jag till mormor i Hagfors (Värmland för er som inte visste) och spenderar min helg där. Ska bli riktigt avkopplande att bara bli bortskämd som man alltid blir där.
Och hur bra är inte Värmland liksom? Mysigt!

Nu sitter jag här nyduschad och funderar på att packa ihop vad jag behöver ha med mig.
Som vanligt skjuter jag upp det en stund till för att kunna blogga lite mer.
Har en känsla av att dagens engelskaprov gick ganska bra, på tisdag får jag veta resultatet! Däremot blev inte mina foton så bra som jag velat ha dom men det får duga för nu orkar jag inte gå ut i det här tråkiga vädret och fotografera mer! Det får min fotolärare Jurek infinna sig i.

Dagens plus
blir allt beröm som min mentor P-A öste över mig på utvecklingssamtalet förut. Jag bara satt och njöt av berömet och kände hur pappa kunde vara stolt över mig då han satt bredvid och lyssnade :)
Nu ska jag lägga och se på Prison Break innan jag tar tag i packandet.
Kommer inte kunna blogga något i helgen, jag menar vems mormor har dator?
Inte min i alla fall! Så det ska vara ;)

Hoppas ni får en riktigt trevlig helg!!









Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0