The botten is nådd

Oops, inte meningen att rubriken skulle låta deprimerande men den här dagen har inte varit den roligaste! Gick upp tidigt och hoppades på att jag ställt klockan fel så jag kunde fått sova en stund till men så var inte fallet.
Kom inte hem från skolan förrän 16.30 sen dess har jag pluggat konstant.
Någon som gillar historia? Kan påpeka att jag inte gör det! Efter att ha suttit med hemprovet i över tre timmar och inte ens fått ihop en A4 så har jag gett upp. Såg ingen annan utväg, mitt humör blev värre och värre. Och vem går inte det ut över om inte mina kära mor och far? P-A, detta är ditt fel!! Nu har jag fått ut lite av mina aggresioner.

Nu måste jag återgå till pluggandet men äntligen ett ämne jag tycker om i alla fall.
Psykologi, here I come!

Hur tungt det än känns är vi alla starka nog att klara det,
vi måste bara hitta vår egen väg och följa den.





Kommentarer
A

kul med psykologi! :D

2008-11-10 @ 20:47:09
URL: http://phose.blogg.se/
erika

varsegod! ha en bra kväll! :)

2008-11-10 @ 20:56:29
URL: http://eriikal.blogg.se/
Amandaaaa

Historia tycker jag faktiskt är ganska kul:D

2008-11-10 @ 22:20:38



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0