Öppet hus!

Idag är det fullt upp. Inte en lugn stund! Kom nyss hem från skolan och ska strax åka tillbaka för att medverka på Öppet hus. Ska ju faktiskt vara en bra förebild för ungdomarna som kommer dit och är helt förvirrade över vad de ska välja för program, vilken skola och så vidare. Jag minns själv hur det var! Inte det lättaste om man säger så.
Men jag ska göra allt jag kan för att hjälpa dom på traven :)

Imorgon har jag matteprov och hur i hela friden ska jag hinna plugga till det när jag är i skolan hela kvällen? Inte bra... Men jag får hoppas på det bästa!

Tisdagen har varit ovanligt rolig jämfört med hur den brukar vara. Rörlig bild-lektionen var superkul! Jag agerade programledare och satt framför massa kameror i rampljuset. Detta är förmodligen vad jag ska göra ikväll när de nyfikna ungdomarna kommer upp till Media. Var tänkt att jag skulle vara värd nere på stora skolan men är hellre i mina "hemlokaler" och visar vad vi går för ;) Idrottslektionen var också lyckad, jag var verkligen på bra humör och fick resten att skratta så tårarna rann, åtminstone på Sofia. Det är alltid roligt att kunna glädja andra :)
Antar att min överskottsenergi hade en stor del i det hela också, det är så skönt att träna!
Nu hinner jag tyvärr inte skriva mer, dags att köra till skolan nu.

Hoppas ni har en bra dag!




Kommentarer
Sanna E - Tävla om högtalare till datorn!

du får inte missa matteprovet nu honey!

2008-11-25 @ 17:24:42
URL: http://sannae.blogg.se/
L o t t i i i z z

Jotack, här e allting bra :) har varit hemma o myst med mamsens underbart söta valpar idag! Så man kan ju inte bli något annat än glad, underbart hur såna små liv kan göra hela ens dag ;) Hoppas att du mår bra idag? Kram

2008-11-25 @ 23:02:17
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Sessan is bride to be

Hoppas du får en bra dag oxå =) jag ska till Make up stores klubbkväll, igen!!! haha... börjar bli en rutin...



Sen blir det plugga hela helgen!!!! =/

2008-11-26 @ 11:44:08
URL: http://sessan82.blogg.se/
amanda

På lördag ses vi älskling!

2008-11-26 @ 12:31:08
URL: http://fflodin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0