Halloweenparty!

Det blev minsann inga lugna puckar för min del igårkväll som det var tänkt.
Strax efter att jag kommit hem från jobbet fick jag reda på att det var fest och självklart drog jag med Susanna dit :) Kvällen delades med några gamla klasskamrater, älskade brylling och annat härligt folk! Blev en hel del nostalgiresor, dans, skratt, ölspel och hejaklacksramsor! (Ja, vi var med fotbollsgrabbarna) Och brylling var minst sagt igång, men vad ska man säga?
Det där ligger ju i släkten helt enkelt!

Tack folket för en riktigt trevlig kväll!


                  


Kommentarer
Liene

Riktigt härligt!:D

För mig har det bara varit en lugn halloween.

2008-11-01 @ 20:05:42
URL: http://lienes.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0