Ändrade planer

Hanna fick tyvärr förhinder så vi får ses en annan helg. Men som tur var behöver jag inte stressa nu. Det är jobbigt att vara dubbelbokad kan jag lova! Hade bestämt att träffa Bedde också kom jag på nu när han väl är i Trollhättan och hälsar på. Var evigheter sedan vi träffades, så om en stund ska jag åka till stan och möta upp honom, får se vart vi hamnar.
En fika på Espresso House kanske hade varit något?
Hur som helst! Börjar få lite ångest nu över att jag inte pluggat något än.
Kommer bli mycket att göra i veckan.

* Fotografera/fotograferas i fotostudion
* Förbereda film-redovisning
* Bearbeta massa fakta om Olof-Palme
* Intervjua samt fotografera min & Carls kontaktperson
* Renskriva intervjun


Förhoppningsvis går veckan fort för nästa helg bär det av till mormor! :)






Kommentarer
Madeleine

Svar: Okej, tack för tipset! :D ska se om jag hittar de böckerna.



Expresso House är grejer det!

2008-11-29 @ 23:26:37
URL: http://chocolatechic.blogg.se/
lina

jätte söt

2008-12-04 @ 12:15:25
URL: http://tjjugge.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0