Alla som hatar tisdagar klappa nu! *klapp klapp*

Värsta dagen på hela veckan och det är inte bara MP2B som tycker det! Hade en diskussion med Johan (svenskalärare) i morse och han instämde helt och hållet. Det är något visst med dessa tisdagar som verkligen drar ner på humöret, dom är helt enkelt extremt dryga.
Kom ihåg att det var en lärare som antydde detta.

På dagens idrottslektion började vi värma upp genom att dansa vals. Ja, skratta ni! Det är inte direkt något vi är särskilt sugna på men det är ett måste och på fredag ska det minsann dansas vals, dessutom på en annan skola med extremt mycket folk! Jag säger då det...
Hoppas man hamnar med någon som är någorlunda duktig och inte trampar en på fötterna.
Efter uppvärmningen hade vi roligaste idrottslektionen på länge, vi körde på med boxing!
Jag och Hanna fick igång våra temperament grymt tillsammans, we went wild and crazy som våran svenska/engelskalärare älskar när vi gör :)
Var helt skakig i kroppen efteråt, tveksamt om man kommer kunna ta sig ur sängen imorgon.
Men det finns inget annat alternativ då en viktig skrivning väntar! Tre timmar har vi på oss och idag beslöt jag mig för att skriva om "Hämnd och förlåtelse" där skolskjutningar ska vara en viktig del av ämnet. Önska mig lycka till!


Kom gärna med åsikter vad just
du har för tankar omkring skolskjutningar!





Kommentarer
MOA

måndagar är extremt dryga.. och söndagar.. och tisdagar med faktiskt. varför inte ta bort alla dom dagarna bara?

2008-11-18 @ 17:50:01
URL: http://moaswalliing.blogg.se/
Carita

Måste bara säga att din header gjorde mig sjukt glad, ge mig sommar liksom, ååååh! :) hugs <3

2008-11-18 @ 18:01:01
URL: http://minicookie.blogg.se/
JOANNA

sv; nae tack! hur är det?:)

2008-11-18 @ 19:57:07
URL: http://byjoanna.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0