Värmeslag

Snart är det dags att åka till Vänersborg för att ta sig igenom Vårruset. Nästan risk för värmeslag känns det som! Blir till att dricka en hel del vatten om man ska orka. Egentligen är inte 5 km särskilt långt men med den här värmen är 1 km långt! Jag har hunnit återhämta mig från orienteringen i alla fall, så det ska nog inte vara några problem. Den här gången slipper jag åtminstone leta efter några förbannade kontroller.
Tråkigt att jag missar ännu en fotbollsträning, men så är det när man måste prioritera. Och Vårruset är faktiskt bara en gång om året. Fotbollen får vänta några dagar till, men jag måste erkänna att jag redan saknar den! Jag säger bara en sak: Min kärlek till fotboll kan ingen ta ifrån mig :) Däremot är det tveksamt om jag får spela på söndag när jag inte tränat denna veckan. Hoppas kan man alltid göra. Vill ju verkligen möta TBIS och krossa dom eftersom att två av dom går i samma klass som mig och varje dag retas vi med varandra om hur det gått och så vidare. Ibland blir det rena kriget! Så det blir till att visa på plan hur det ligger till. Nu måste jag kila. Trevlig kväll folket!

Ska du också springa Vårruset? :)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0