Tråkigt!

Detta är nog den tråkigaste förmiddagen jag varit med om. Skulle se The girl next door, men efter halva filmen somnade jag. Inte för att det gjorde så mycket för den var inte särskilt bra. Absolut ingen film jag tipsar er om att se! Får väl se om Sweet home Alabama är bättre, det tror jag säkerligen att den är. Men först och främst måste jag bege mig till skolan för att gå på mattelektionen. Lars-Erik borde vara stolt över mig när jag åker dit endast för hans lektion. Ger det möjligen plus i kanten? Hoppas kan man alltid göra!

Det är underbart väder, jag klarar inte av att sitta inne längre! När man är sjuk ska det regna, helst ösa ner, och åska. Det är mysigt. Då kan man ligga inne och krypa ner under täcket. Perfekt! Men sol, värme och klarblå himmel? Det går inte ihop med att ligga inne!

En viktig sak har jag fått avklarat hitills. Men fler återstår. Egentligen borde jag lägga mig och läsa klart den sjukt tråkiga boken vi har i uppgift att läsa. Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö. Hör ni namnet!? Skulle det locka någon att läsa?! Jisses... Jag har inte ens läst klart halva, illa.. Sedan har jag ju mattepluggande som måste göras inför imorgon. Jag är inte ens nervös inför det, för jag är medveten om att det kommer gå åt .... Snacka om att ha gett upp hoppet. Oj, vilket långt inlägg det blev. Hoppas jag inte tråkat ut er, för är det någon som vet hur det är att vara uttråkad så är det jag för tillfället!
Nu måste jag snart till skolan. See ya / M

image176





Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0