TFK VS SIF

Börjar med resultatet för det är väl vad alla är ute efter. 1-1 blev det till slut i stridens hetta. Det känns så jävla surt så det finns inte... Vi leder hela matchen, då det återstår 10 min. byter min tränare av mig av någon konstig anledning och cirka 1 min efter detta kontrar SIF och gör 1-1. Och hur frustrerande är det inte att sitta på bänken och inte kunna göra något?! Jag är så djupt besviken... Vi gör verkligen en oerhört bra första halvlek, tappar något mer i andra men klarar ändå att hålla oss hyfsat fokuserade. Men så kommer detta målet som förstör allt. Helvete! Här har vi världens chans att ta hem 3 p med serieledarna samt mitt gamla lag som motstånd, men slutar bara med att det blir 1 p.
En sak är säker: Jag var laddad till tusen idag!
Det lönar sig kanske att gå och vara nervös 5 dagar före matchstart?


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0