Söndagen är här igen

Dessa söndagar, vad finns de till för? Ibland skulle det kännas skönt om man kunde radera den här dagen, för man gör aldrig någonting ändå. En helt död dag. Onödigt! Okej, då var det sagt..

Helgen har varit väldans lugn om man bortser från hur de andra helgerna sett ut. I fredags satt jag bara hemma, Annie kom förbi en stund och på kvällen kollade jag på Talang och en film med mammsen sedan jag somnade som en stock. Det var den fredagen.
Igår hade jag väl åtminstone lite mer att göra. Umgicks med grabbarna grus, åkte runt lite här och var, hälsade på Hanna ute i Velanda, satt där en stund sedan åkte vi vidare till Max och käkade, hungriga som vi var. Efter det var nästan kvällen över, så det blev inget mer med det. Idag hade jag bestämt mig för att plugga men det ser ut som att dagen redan hunnit rinna iväg, så det får väl bli lite plugg strax då innan jag blir för trött.
Ikväll måste jag ju hinna se de sista avsnitten av Andra Avenyn!

Hoppas ni haft en bra helg! :)

/ M


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0