Sömnbrist?

Vaknade nyss, somnade tydligen med Mediekommunikationsboken i min famn. Känns som att jag sovit i evigheter, om jag inte minns fel somnade jag vid 17-tiden. Min kropp är helt slut, känner verkligen ingen ork. Jag som hoppats på att jag skulle vara på bättringsvägen vid det här laget. Men icke! Ändå måste jag ta mig till Slätthult imorgon för att orientera och sen till Vänersborg på kvällen för att få Vårruset avklarat. Som sagt, jag ligger nog död efter imorgon.

Läste precis på Aftonbladet att någon lyckligt lottad människa här i vårt avlånga land vunnit 135 miljoner. Jisses! Men så tänkte jag om lite. Skulle jag verkligen vara lycklig om jag vann så mycket pengar? Vad skulle jag göra med allting? Jag tror bara jag skulle bli förvirrad. Nej, någon rikemansunge vill jag då inte bli.
Vad skulle Du göra med 135 miljoner?


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0