Sommarplaner

Nu när jag var duktig att erkänna för både mig själv och resten av omgivningen hur mycket skolarbete jag har kvar att göra känner jag att det är dags att belöna mig själv genom att sommarplanera! :)
Träffade på "broder" Kim på stan förut och på fredag lämnar han Sverige för att jobba på ett discotek hela sommaren i Bulgarien. Hur lockande låter inte det på en skala?! Visst, han kommer säkert få det hur bra som helst utomlands men jag ska njuta av min sommar i Sverige så mycket det bara går!
Jag har faktiskt inte kommit särskilt långt med planerna än, lär väl ta dagen som den kommer antar jag. Än så länge är bara en sak klar - Östersund och där väntar Storsjöyran. Lär väl åtminstone vara hemma i juni, men jag är något sugen på att åka till Stockholm! Får väl se om det kan hinnas med. Har dessutom lovat mig själv att hälsa på mormor i lilla Hagfors, det måste göras innan jag beger mig av till Östersund. Nog om sommarplaner för min del nu! 
Vad ska Du göra i sommar, kanske har du någon festival att tipsa mig om? :)



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0