Sommaren är på ingång!

Var i skolan en timme i morses, endast för det Nationella provet som vi hade i matte. Det var två olika delar, en med miniräknare och en utan. Den utan fick förhoppningsvis hyfsat, men den andra delen ska vi inte tala om! Förstod verkligen ingenting kändes det som... Men men, satt i alla fall och försökte hela timmen. Det lär ju knappast ge mer poäng men ändå. Vi hade Svante som prov-vakt och han meddelade att jag fick VG på Samhällsprovet, great! Efter provet åkte jag hem, hade verkligen ingen ork för något annat. Just nu avskyr jag min hals! När jag väl kom hem kunde jag inte göra annat än att sätta mig ute på balkongen och sola. Det är sjukt varmt idag! För att inte lata mig alltför mycket tog jag med mig den tråkiga boken som måste läsas ut. Nu har jag läst halva, känns som att den aldrig kommer ta slut! Imorgon är det dags för orientering på Slätthult. Kommer jag klara av att vara med? Hoppas! Jag måste verkligen för att kunna uppnå VG som jag strävar efter. Men är det värt att riskera hälsan på grund av ett betyg? VI får se... På kvällen ska jag ju springa Vårruset också, kommer nog vara död efter det.
Nu ska jag ut och låta solen skina på mig igen! :)

 
På med mina sunbrills :)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0