Sommar och sol!

Då var sista skoldagen för min del avklarad! (Om man räknar bort sista veckan då man bara kommer softa) Kan inte bli bättre, hann klart med alla mina skolarbeten och nu är jag ledig från allt. Kom hem vid tolv-tiden. Sedan dess har jag suttit ute på balkongen ett bra tag och stekt i solen. Färgen börjar sakta men säkert komma nu :) Det är hur varmt som helst ute och vindstilla. Kommer förmodligen smälta som smör i solsken på matchen ikväll.

Imorgon bitti tar jag mitt pick och pack och drar till Östersund, härligt! Just det ja, nu måste jag fortsätta packa. Finns väl inget värre än att ha glömt något när man ska åka bort.

Njut av solen medan den är framme folket! :D


 


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0