Sjuk

Jag hatar att vara sjuk. Jävla hals! Det enda positiva är väl att man slipper skolan, men inte ens det är positivt alla gånger. Speciellt inte nu när det är slutspurt och man verkligen inte får hamna efter. Imorgon får jag allt ta mig i kragen och pallra mig dit. På onsdag är det domedagen, Nationellt prov i matte. Farväl Godkänt känns det som :(
Det är jättefint väder och här sitter jag inne och tycker synd om mig själv, det är ju ingen annan som gör det haha ;p
Får väl se om det finns ork att ta sig en promenad sen innan mörket faller.
Ikväll spelar brudarna match, lycka till! Och se nu för fan till att vinna mot bonnarna! (Som ni märker är jag inte den bästa förloraren).
Jag längtar till lördag, då bär det av till Ullared och då ska det minsann shoppas! :D
Nu ska jag krypa ner under täcket igen. / M



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0