Panikvecka!

Okej, nu är det dags att få panik känner jag. Mer än förut! Jag måste verkligen få klart alla skolarbeten fram till fredag annars är jag körd. Imorgon är det matteprov, på onsdag samhällsredovisning efter det mediaprov (mest panik inför det), och på fredag måste både filminspelningen och fotoböckerna bli klara. Inte en chans att jag kommer fixa det känns det som nu. Näst sista veckan är verkligen fel tidpunkt att ta ledigt måste jag erkänna. Men men, nu är läget som det är!
Imorgon är det dags för träning, på torsdag ska jag döma match och på fredag blir det förmodligen match. Detta ska kombineras med plugg. Haha, väldigt lyckat...
På lördag åker vi äntligen upp till Östersund! Ska bli skönt att komma bort, men tråkigt att missa Cruisingen som jag sett fram emot! Men det blir partaj uppe i norr istället! Speciellt den femte då dom tar studenten och dagen efter det väntar Nationaldagen! :)
Ha en fortsatt trevlig kväll! / M


Kommentarer
Henrik Lindmark

gå in på min blogg och rösta på Henrik Utmanar :)

2008-05-26 @ 20:49:23
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/
jannica

svara gärna på min fråga i min blogg!

2008-05-26 @ 20:54:40
URL: http://goldenrain.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0