Panik!

En vanlig, tråkig skoldag som vanligt. Men jag tog mig sovmorgon från Samhällslektionen, är ju ändå ganska klar med mitt arbete så varför sitta där i onödan när man kan sova lite längre? Man får ta tillfället i akt!
Nu känner jag verkligen att det börjar brinna i knutarna med allt vad skolarbete heter. Det är hur mycket som helst som ska färdigställas, och jag har insett att jag aldrig kommer hinna klart med allt. Det är dags att prioritera! Nu ska vi se här...

* Broschyr
* Fotobok
* Framkalla nytagna foton
* MDK-prov
* Jämförelse mellan bok&film
* Engelska redovisning
* Matteprov
* Samhällskunskapsarbete

+ lite småsaker skulle jag tro. Som jag känner nu måste allt bli klart annars är det kört! Bra Marre...


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0