Nyfiken på mig?

Två saker som skrämmer dig:
* Förlora någon man älskar
* Att komma någon för nära

Två saker du har på dig just nu:

* Svart bikiniöverdel med döskallar
* Minishorts

Två saker du vill ha i ett förhållande:

* Ärlighet
* Äventyr

Två sanningar:
* Jag saknar mina bröder
* Jag tror på ödet

Två saker du attraheras av:
* Ögon
* Muskler

Två av dina hobbys:
* Skriva
* Spela fotboll

Två saker du verkligen verkligen vill ha:

* Godkänt i matematik
* Sommarlov

Två saker som gör dig till en stereotypisk tjej:

* Jag älskar att shoppa
* Jag målar naglarna väldigt ofta

Två saker som gör dig till en stereotypisk kille:
* Jag älskar att hänga med grabbar och göra "grabbsaker"
* Jag klarar av många fysiska "grabbsporter"

Två saker du vanligtvis inte skulle erkänna:
* Så bra ska du inte lära känna mig! :)
* -

Två saker du tänker på just nu:
* Vad ska jag äta?
* Kommer jag kunna springa Vårruset imorgon?

Två saker du kräks av:
* Falska människor
* Folk som inte står för sina handlingar



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0