Måndag

Lika seg måndag som vanligt. Skola, hem och träna. Blir inte mer än så. Det enda så kallade händelserika denna dagen blir väl Drama lektionen som vanligt. Nu är vi igång med vår pjäs, vi var inte särskilt förberedda om man säger så, skrattade oss mest igenom den. Eller ja, jag och min sex-kompanjon blev nog mest utskrattade när  vi skulle spela upp vår så kallade sexscen. Haha, roligt var det i alla fall! Nu har vi bara en provgång på oss igen, och om två veckor gäller det. Då ska vår lärare filma oss. Något pinsamt...
Nu sitter jag här, redo för att träna. Äntligen! Känns som att jag inte tränat på länge, har ju varit sjuk ett bra tag men nu är jag äntligen på benen igen.
Avslutar detta inlägg med ett stort grattis till min Johanna som fyller 17 år idag! <3


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0