Lyckad Valborg!

Hej folket!
Som rubriken lyder ser ni att det var en lyckad kväll/natt. Bästa Valborg jag haft faktiskt.
Hela kvällen/natten/morgonen spenderades hemma hos Michael. Ja, som ni märker festade vi ganska rejält. Tror att vi deckade vid fem, sex tiden i morse. Från början var det endast Micke, Thony, Nishan och hans hund Orion, Jenny, Linda och jag. Senare under kvällen var det hur mycket folk som helst, dom kom från alla håll och kanter och ryktet spred sig väl mer och mer om att det var fest där.

Hade tänkt skriva ganska många rader om kvällen men det blir lite svårt när jag har fullt upp med att försöka fylla mina alldeles för många minnesluckor. Hur som helst, kan dra igenom en del av kvällen, det jag minns vill säga. Musiken dunkade i takt med alkoholen som flöt ner i kroppen och gjorde sin del av kvällen, det vill säga - allt. Vi sjöng, dansade, skrattade, ramlade, slängde dumma kommentarer, skapade intriger, missförstod varandra, hånglade upp varandra. Ja, det är bara en liten del av vad som hände. Men festen innehöll allt vad en fest ska innehålla plus lite till. Du som inte var där missade något. 

Kom nyligen hem efter att ha däckat hemma hos Mr Secret. Trodde aldrig jag skulle orka cykla hemåt, men ibland har man fel. Måste givit de gamla damerna och herrarna som promenerade en riktig show när jag cyklade förbi i ösregnet. Vinglade runt som en alkis och skrattade för mig själv. För att dra en enkel slutsats - Jag tror fortfarande att jag är full. Jag lyckades hålla mig kvar på sadeln och nu är jag hemma i välbehåll. Eller ja, min baksmälla ska vi inte tala om. Den tar död på mig snart. Men det är bara att bita ihop! Nu ska det bli skönt med en efterlängtad dusch, känner mig något ofräsch för tillfället.
Njut av läsningen!
/ M



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0