Kass uppdatering!

Ledsen folket, för min dåliga uppdatering men detta har varit en vecka full av panik och stress! Snart kan jag äntligen slå mig till ro och relaxa hela sommaren lång. Endast två skoldagar kvar, idag och imorgon. Och ja, tre dagar sista veckan också men det lär man ju inte kalla för vanliga skoldagar. 

På lördag bär det äntligen av mot Östersund! Och på vägen stannar vi till hos mormor en sväng, yes! :) Annie åkte något längre inatt, närmare bestämt till MALTA! Lyx kallar jag det. Men men, vi har ju faktiskt också sol i Sverige! :)

Ikväll ska jag döma match på STIP, önska mig lycka till haha! Och imorgon är det förmodligen match på STIP 19.00. Efter det tar jag ledigt från allt en vecka! Ska bli väldigt skönt. Nu ska pappsen köra mig till skolan.
Ha en bra dag! / M



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0