Instängd

Precis så känns det, som att man är instängd när man är sjuk. Det är man väl egentligen också. Jag vill bara gå ut i solen, och just nu vill jag inget hellre än att träna med brudarna! Kan se framför mig hur de springer runt på gräsplanen på STIP och lattjar med bollen. Jag vill också! Min tränare skulle höra av sig efter de tränat klart, får väl se vad han har för roligt att säga mig. Jag behöver faktiskt lite tröst nu när jag sitter inne och deppar.

Jag har ägnat en stund åt matteboken för en gångs skull, inte för att det gav mycket men men. Då kan ingen säga att jag inte försökt i alla fall. Ibland kan man inte göra mer än att försöka även om det inte alltid hjälper.
Dessutom började jag se på Sweet home Alabama förut, den verkar helt okej. Hann inte se klart den, men tänkte göra det om en stund.
Just nu sitter Micke och retas, det gör mig verkligen på bättre humör, not! Jag vill också sitta ute i solen och dricka öl. Lyx säger jag bara! Men vänta bara... Hämnden är ljuv. ;)  / M


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0