Idag gäller det!

Sitter uppe på Media nu och väntar på att Dramalektionen ska börja. Dessvärre är två personer borta idag, och vi har genrep så frågan är hur det kommer gå!
En ännu större fråga är hur matchen som spelas ikväll kommer gå. Jag ska nämligen möta mitt gamla lag Skoftebyn. Sedan förra torsdagen då jag fick reda på att jag ska spela har nerverna slagit till. Det känns konstigt för jag brukar aldrig känna mig nervös inför match, men denna gången har nerverna lyckats tagit över! Jag vet inte hur jag kommer tänka när jag ser mitt gamla lag gå ställa upp sig på plan i sina svart-vita matchkläder medan jag står på andra sidan i röd-vita.
Jag vet bara att jag kommer kämpa för TFK och för mig själv! Må bäste lag vinna!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0