Helgen

Ledsen att jag inte hunnit skriva på ett tag! Det har varit fullt upp med annat. 

Fredag
- Gick i skolan till 11.00 efter det bar det av till Älvhögsborg för att se UTMANINGEN mellan MagnusÅberg och NilsEriksson- gymnasiet. Folk gick dit i parad med banderoller , tutor och allt man kan tänka sig. När vi väl kom dit var det knökat med Måg- och Nisse elever. Tävlingarna började. Det var innebandy, fotboll, handboll, volleyboll och avslutning med dragkamp. Nisse inledde med en ledning på 2-0. Men vi tog ikapp det och det var snart 2-2. Spänningen var olidlig inför dragkampen. Dessvärre slutade det med att Nisse tog hem segern. Men vad kan man säga? Dom har förlorat flera år i rad så det var väl dags att dom fick vinna för en gångs skull. Du som inte var där missade verkligen något. Det var det roligaste jag varit med om på länge. Alla var helt galna!
Efter Utmaningen blev det en sväng till Överby och fick shoppat lite. På kvällen blev det alkohol på bryggan med Thony, Daniel och Lina. Träffade massa barndomsvänner, det var skoj!


Lördag - Något bakis. Dagen gick fort och det var snart kväll igen. Jag och Hanna var uppe i Strömslund hos Marcus och drack lite. Trevligt, trevligt.

Söndag - Något bakis. Var inte längesen jag kom upp ur sängen. Nu sitter jag och väntar på Hanna, vi ska åka iväg till Överby och shoppa lite.

Ha en trevlig söndag!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0