Fortfarande sjuk

Halsen har blivit ännu värre! Min röst låter inget vidare om man säger så, alltså borde jag låtit väldigt trovärdig på telefonsvararen när jag ringde och sjukanmälde mig förut. Trots detta måste jag ändå gå på mattelektionen som börjar 13.20, för att kunna ha någon chans att bara komma i närheten av G på Nationella provet imorgon.
Åååh, vilken mardröm det är! Matteprov..

På vägen hem från skolan har jag bestämt mig för att inhandla glass! När ingen annan tycker synd om en är det tur att glass finns, just love ice cream! Flickans bästa vän helt enkelt :) Min dag ser alltså lika tråkig ut som igår, kanske något tråkigare med tanke på mattelekionen. Det känns verkligen inte bra att missa träningen ikväll eftersom jag inte ska dit på torsdag heller, för då springer jag Vårruset (hoppas jag).
Jag får verkligen inte missa Vårruset, jag måste bli frisk!

Nu ska jag lägga mig under täcket och se på film. Antingen blir det Sweet home Alabama eller The girl next door. Faktiskt inte sett någon av dom än. Någon som vet ifall någon är bra/dålig? Skriv gärna varför isåfall.
Ha en bra dag ni som är friska! Jag avundas er... / M


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0