Domare

Japp, det var precis vad jag var ikväll. Lekte domare. Var faktiskt något av det tråkigaste jag gjort på länge. Fanns inte mycket att göra där. Vinka åt vilket håll det var inkast och säga åt flickorna när de kastade fel. Var väl i princip inte mer än så. Det bästa var väl att jag och Linnéa hade makten ;D Men hade så mycket hellre tränat! Imorgon blir det match i alla fall.
Jag missar cruisingen på lördag, så himla surt! När det för en gångs skull händer något här hemma så åker man bort. Smart drag? Nej. Men ärligt talat spelar det inte så stor roll för jag umgås hellre med mina bröder som jag saknar så mycket och resten av folket där uppe. En familj ska vara tillsammans i alla lägen. Men det är inte så lätt när man är 80 mil ifrån varandra. Kanske stärker det våra band ännu mer när vi väl träffas numera med tanke på att det inte är så ofta.

Mina kloka ord för idag:

Ta hand om din familj för du vet aldrig när du kan mista den.





Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0