Dagens händelser

Började som vanligt med skola, efteråt blev det shopping med mammsen. Fick tag på en bikini, en tunika och ett par blå shorts, (bilder kommer möjligtvis imorgon då jag laddat upp batterier till digitalkameran). Som ni säkert redan vet kan jag inte gå i affärer utan att handla något. Så är det med det! Sprang runt i affärer mycket längre än planerat så det blev till att åka hem, byta om och stressa iväg till träningen. Idag föll regnet när vi sprang efter bollen. Första regnet på länge, kändes väldigt tråkigt om jag ska vara ärlig. Kunde inte det fina vädret få fortsätta åtminstone ett tag till? Dessa vädergudar, dessvärre inget man kan styra över.

På måndag är det match och jag är redan laddad till 100 %, för gissa vilka vi möter på hemmaplan?! Jo, mitt gamla lag Skoftebyn. Jisses... Nerverna kommer nog lägga slag på mig innan matchstart men vad fan, vi ger gärnet och visar dom vart skåpet ska stå. Skulle kännas hårt med en förlust när jag lämnat dom.
Imorgon är det äntligen fredag om någon missat det! Fan vad härligt.
Hur kommer du spendera helgen?






Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0