Besviken!

Kom till STIP och var laddad inför match, då får jag det tråkiga beskedet att matchen är inställd för Vargön inte har lag. Vad är det för jävla stil?! Dom kunde inte meddelat det något tidigare? Äsch, bonnar har väl svårt att få ihop spelare men men. Fick sitta där över en timme och vänta på att träningen skulle börja istället. Malin kom också dit och visste inte att det var inställt så vi dränkte våra sorger med några koppar kaffe innan träningen började. Träningen blev däremot ganska lyckad, mycket löpning men det var roligt! På söndag ska jag i alla fall spela match, borta mot Främmestad. Imorgon är det äntligen fredag, fast av någon anledning har jag känt att det varit fredag idag och jag verkar tydligen inte vara den enda. Hmm, knepigt..
Nu måste jag verkligen komma igång med pluggandet! See you later / M


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0