Avslutning på veckan

Det blev som sagt shopping med lilla Hanna. Känns nästan som att det blev alldeles för mycket shoppande för min del. Alla mina pengar är nästan slut, känns ganska surt med tanke på att vi inte ens är i mitten på månaden. Hanna däremot gick mest och kollade runt och köpte bara ett par shorts. Jag förstår inte hur man klarar att kolla på allt man vill ha utan att köpa det, jag måste försöka lära mig! Men men, hon tänkte väl mest på sina pengar som hon behöver till cigaretter. Jag klarar mig utan sådant onödigt! Vilket innebär att jag kan shoppa mer, yes! Så vad blev köpt? Två par shorts, ett par vita från HM och ett par svarta på Gina Tricot. Ett linne från Cubus, en röd klänning från Gina Tricot och slutligen present till Johanna på Glitter. Men som sagt, det känns i hjärtat att svika plånboken så. Men vad gör man inte för att få lite nya fräscha kläder? 
Trevlig kväll! / M


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0